Snabb, snabbare, snabbast...??

Ett kort med monokromatiskt motiv. Eller man kan nog säga att hela kortet är monokromatiskt.... När jag tänker efter...
Man behöver iaf inte vänta så länge på att det torkar för att färgerna inte ska flyta ihop,.
Eftersom allt är nästan samma färg.
Så jag har kommit fram till att det går fortare att göra det monokromatiskt(färglägga i en färg men använda olika toner).
Sen tar det ju iaf ca en timme att färglägga men vad gör väl det när motivet är så ljuvligt att titta på.
Så undra om jag blev så snabb som jag trodde.... :o)

Motivet släpptes innan sommaren och sitter egentligen på en låda.
Motivet heter "Sittande flicka med flätor" finns under "
Senaste mässmotiven" i hÄnglar shoppen.
Thank you skylten är hjärtskylten från ett tidigare klubbkit men jag har klippt bort hjärtat.




Önskar alla nu en riktigt härlig torsdag, tänk snart är det fredag!!!
Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Lillemor Engdahl

Ljuvligt vackert! Verkligen snyggt att måla så där monocromatiskt, det ser gammaldags o fint ut!

Kram Lillemor

Postat av: Paola

Wow!!!

This card ist just beautiful!!



Hugs, Paola

2009-08-06 @ 13:36:22
URL: http://www.paolchen.de
Postat av: Sanne

Helt underbart fint! Vilken färgläggning!

2009-08-06 @ 19:39:30
Postat av: Eva J

Åååååå så underbart! Färgläggningen är bara sååååååå fin.

2009-08-06 @ 22:43:37
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Superfint... Verkligen, jag är så imponerad!! Undrar så vad det är för färg du använt? Distress, o isåfall vilken?? Igen, så underbart kort!!

2009-08-17 @ 21:50:58
Postat av: Anonym

Oooh love this vintage look - beautiful!

2010-07-08 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback