Bebiskort

Jag har gjort 4 st bebiskort. Jag har använt flickan och pojken från lingon och blåbärskitet. Även etiketten är därifrån.
Den har jag gjort till en tags att skriva namn, datum, vikt och längd på. Det mönstrade pappret på tagen har jag stansat ut med en cirkeltstans och vikt på mitten och satt fast med en stor öljett.

Korten är rätt lika varandra och inte så avancerade, jag ska stå på marknad nästa helg, så jag håller på att tillverka ett lager. Och då finns det inte någon möjlighet att lägga ner 3 timmar på ett kort :O)









Kram på er!

Jessica - tussan

Kommentarer
Postat av: rednoserunpet

jätte fint. och vilken fint stempel på back.. den med text..

2009-06-06 @ 07:40:22
Postat av: Matilda

Hej!

Vilka jättefina kort :) Är texten med videung en stämpel? Var har du köpt den isåfall?

2009-06-06 @ 13:52:17
Postat av: Agneta N

Jättesöta kort! Stämplarna passar ju jättebra till bebiskort vettja!

Kram Agneta

Postat av: Jenny J

Superfina!!



Kram

2009-06-06 @ 20:26:57
Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jättefina kort!

2009-06-07 @ 22:11:38
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Kicki

Såååå söta!! Kramen Kicki

2009-06-12 @ 10:05:10
URL: http://kickansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback