Rosa Sløyfe og KAOS

Her er mitt bidrag til Rosa Sløyfe Utfordringen. Rakk det dessverre ikke innen fristen. En vond skulder og messeforberedelser får nok ta mye av skylden for det. Egentlig dumt å publisere dette kortet siden utfordringen er avsluttet, men kortet har vært halvferdig lenge, og jeg syns det ville være synd å ikke fullføre dét og vise min støtte og solidaritet!

Her er kortet, sammen med beviset for at jeg faktisk har kjøpt en rosa sløyfe til støtte for brystkreftforskning.


Teksten "Please find a cure before I grow boobs" har jeg plukket opp fra en mail jeg fikk for en stund siden. Syns den var så rørende god.


Bak teksten "Please" har jeg rysjet et litt koselig pyntebånd.


Mønstet inni splitbindersen er det samme som mønsterarket. Jeg har laget denne etter flott artikkel med oppskrift i siste nummer av Ett Trykk.


Matchende bakside.



KAOS

Vil så gjerne vise frem de herlige KAOS-kortene som Åsa har laget. Hun har også valgt å gjøre på samme måte som jeg gjorde, med å lodde ut awardene. Du kan delta ved å legge igjen en kommentar i bloggen hennes. Oppfordrer dere samtidig å gi Åsa en koselig hilsen i dette innlegget også:o)

#1


#2


#3

Alle samlet:o)




Ha en fin dag videre folkens!

Klem fra Anita

Kommentarer
Postat av: Carro/camile

Så underbara kort! Blir lika imponerad varje gång du visar oss något.

Tack för all inspiration du ger oss.

Kram!

Postat av: Anna

Jätte fint kort och texten är underbar.

Kram ANna

2009-11-11 @ 06:52:15
URL: http://annaspyssel.blogg.se/
Postat av: Marit

Her var det noen flotte kaos kort.

2009-12-05 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback