Et kort til...

..jeg glemte jo helt å legge ut dette kortet... Jeg publiserte det i min egen blogg for noen dager siden, men jeg tenkte det kunne være koslig å legge det ut her også.

Forrige ukes skisse hos Sugar Bowl ble laget av Tiet. Etter å ha hatt problemer med min skulder en stund, var det både godt og ikke minst gøy å lage noe med denne skissen, til tross for at jeg ikke rakk å få det ferdig innen fristen. Så takk allikevel, Tiet :o) 

/Last weeks Sugar Bowl sketch was provided by Tiet. After having problems with my shoulder for a while, it has been good and fun to work with this great sketch, although I did not manage to finish it by the deadline.
Anyway, Thanks Tiet: o)



Forsien med 2 nydelige hÄnglar som er maskert sammen.
/The front with some gorgeous hÄnglar motive...


 
...to Bodil ♥ Olav...


Some details...


..some cute metal hearts...


The inside of the card...


...date of notice...



...The backside of the card.


Ha en fin dag videre, folkens. /Have a great day folks!


Hugs from Anita


Kommentarer
Postat av: elin

Nydelig kort i flotte farger...og masse herlige detaljer!! :-)

Postat av: SasSa

Sagolikt vackert Anita!!!

Kram SasSa

2009-10-27 @ 17:30:16
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Cina99

Underbart - precis som allting du gör!

Tack för alla snälla ord :D

2009-10-27 @ 18:28:00
URL: http://cina99.bloggagratis.se
Postat av: mia.t

Superläckert kort med underbara färger!!



//Mia

2009-11-02 @ 10:42:53
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback