Et fantastisk hÄnglarkort..

.. som jeg har fått i bursdagspresang fra min gode venn Gunhild. Jeg smilte gjennom tårer når jeg fikk dette i posten og tenkte umiddelbart at dette MÅ jeg bare vise frem i hÄnglarbloggen.


hÄnglar & stÄnglar Birthday Card and Gift Box

2009 © Gunhild Bay

Hadde lyst til å vise fram et kort og en liten boks jeg lagde til min venn Anita i forbindelse med bursdagen hennes i sommer. Jeg kjøpte meg noen hÄnglar & stÄnglar-stempler for en stund siden, og siden jeg ikke hadde fått prøvd dem enda og jeg klødde i fingrene etter å gjøre det, måtte jeg bare lage hÄnglar & stÄnglar-kort og boks til Anita :)

...................................................................

I wanted to share some pictures of a hÄnglar & stÄnglar Birthday Card and a gift box that I made for my friend Anita. I purchased some hÄnglar & stÄnglar rubber stamps some time ago, and since I hadn't had the time to try them out I thought it would be a great idea to use one of the stamps making Anita's birthday card :)

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay

2009 © Gunhild Bay


Her finner du hele blogginnlegget til Gunhild.

Tusen hjertelig takk for dette fantastiske kunstverket Gunhild:-)


Ha en fin høstkveld videre, alle sammen!


Klem fra DT-Anita


Kommentarer
Postat av: Adeline

This is absolutly gorgeous! Thank you for the google translator :)

Postat av: debbie

WOW - these are both stunning!!! I love the little girl peaking out of the front of the card!

2009-09-15 @ 02:19:48
Postat av: Annemieke

Amazing, I'm really jealous, wish that i could make such cards, really love your work, keep it up,



Annemieke

2009-09-15 @ 20:14:12
URL: http://piekecreaties.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback