En eske /A box

På min blogghopping rundt på nett, jeg kom over Ellys nydelige boks,
og jeg måtte prøve meg på en slik selv :)
******************************
On my bloghopping around the web, i saw Elly`s beautiful box,
and i had to make one myself :) 

 Jeg tok utganspunkt i vinklene på hennes boks, og lagde min egen vri på den :)
Nyyydelige papirer fra 3ndyPapir - Mormors hage
Blomster, bånd, fjær og perler på snor.
****************
I took the starting point in the angles on her box, and made my own touch on it :)
Beautiful papers from 3ndyPapers - Mormors hage
Flowers, ribbon, feather and pearls on a string.

 

 

 
Zoomet inn på blomstene, som er fulle av glitter stickles - Diamond.
***********************
Zoomed in on the flowers, full of glitter stickles - Diamond. 

 Når du åpenr lokket, så titter denne frøkna frem :)
**********************
When you open the lid, this little girl turn up :) 

 Spellbinders nr 13 som er festet med tråd til lokket.
*******************
Spellbinders nr 13, attached with tread to the lid. 

 Fine hÄnglar jenta er fargelagt med promarkers.
********************
Beautiful hÄnglar girl is colored with promarkers. 

 Ha en strålende onsdag, og tusen takk for at du tok turen innom :)
Klem fra Maya
********************
Have a wonderful wednesday, and thank you for stopping by :)
Hugs from Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback