Färgen röd ...

... är en dominerande färg på korten man ser när man surfar runt mellan olika bloggar och forum. Största anledningen är väl Alla Hjärtansdag som kommer snart.
Jag har oxå inspirerats av det röda som ni ser.



Jag har hakat på Jessica/Tussan att göra om stämplarna lite. Här har ni Fika hÄngla på moln som jag skärt upp kanten på och pillat dit ett hjärta. Stämpeln hittar du under
Vår 2009.

Här har ni skissen jag utgått ifrån i 15*10 cm:



Nu till vinnarna av pysselpresenten.
Grattis säger jag till:

Postat av: Linda
Underbara presentförpackningar :)
(och hängeln med kaninen är för söt...)
Min favvofärg är egentligen inte rosa, men det är den färgen jag skapar bäst i, av någon konstig anledning, fniss.
Så jag får nog säga rosa...eller vitt... :)
Ha en fortsatt trevlig helg :)

2010-01-29 @ 10:43:42
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

******

Postat av: Solveig (Sol)

Gleder meg til nye stempler... :) Ja jeg ønsker meg også denne med kaninen... såååå søt... Og ja jeg vil gjerne være med i trekningen om overaskelse.! :) Favorittfarge...Hmm Turkis.. så blå ... så lilla... enten eller... .:)

2010-01-30 @ 01:21:08
URL: http://sol-solveigshobbyblogg.blogspot.com/


Maila mig era adresser på [email protected] så kommer det en liten pysselpresent på posten.

Ha en trevlig pysselhelg!
//Anna

Kommentarer
Postat av: RS

Hej fint papper du har använt,,,var finns det att köpa dem



kram kram

2010-02-05 @ 00:29:35
Postat av: Linda

Yay!!!! :) :) :)



Och superfint kort!!! :) Och skiss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback