Favoritter/Favorites

Dere som har fulgt med bloggen min ei stund,
vet hvor  høyt jeg setter hÄnglene.
Jeg er virkelig glad i disse grommingene :)

 Derfor har jeg gravd frem noen av mine absolutte julefavoritter
(nesten alle med andre ord *ler*)
Og begynt å male som en gal ;)

 Jeg har ikke noe ferdig prosjekt å vise dere enda;)
Men en liten sniktitt på en av de ferdig malte skjønningene har jeg!

 Hvilken av julestemplene fra hÄnglar er din absolutte favoritt?

***********
You who have been following my blog for a while,
know how much i love my hÄnglars.
I really love this gorgeous creatures :)

 Therefore i have digged out some of my absolute christmas favorites,
(Almost all of them *giggle*)
And start coloring them like crazy ;)

 
I don`t have any finished project to show you yet ;)
But i have a sneek peek on one of the finished images!

 Which one of the christmas stamps from hÄnglars are you`re absolute favorite?

 

 

 

 

 

 Er hun ikke bare nyydelig?!
Hun er malt med distress ink refiller,
i bare bruntoner.
Vel nesten;)
Litt rosa i kinnene og ett rosa hjerte, resten i bare brunt.
Denne skjønningen finner du i hÄnglar shopen,
under jul 07.

 Ha en flott onsdag,
klemmer fra Maya :)
**************************
Isn`t she just gorgeous?!
She is colored with distress ink refills,
in just different tones of brown.
Wel almost ;)
A little pink in her cheek and a pink heart, the rest in brown.
You can find this gorgeous girl in the
hÄnglar shop,
under "Jul 07".

 Have a wonderful Wednesday,
hugs from Maya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback