Varme juleklemmer/Warm christmas hugs

Det er blitt så populært med te-lys kort,
og jeg henger meg på :)
Denne gangen har jeg laget ett "port" kort med eske til te-lys
(Eller noe annet ;) )
********************
It is so popular to make tea-light candle cards,
and i am no exception :)
This time i have made a gatefold card with a box for tea-light candles
 (or something else ;) ) 

 

 

 Herlige lille lys hÄngelen fra jula ifjor,
 passer perfekt på årets te-lys kort :)
*****************
The lovely little hÄnglar girl are from last years christmas collection,
and are perfect for a tea-light candle card :)


 

 

 Når magebeltet er tatt av, skjuler det seg en passende tekst!
********************
When you take of the belly-belt, there is a text hidden behind it!

 

 

 Og slik ser det ut åpent :)
************
And here is the card opened :)

 Esken er såpass stor att det er plass både for te-lys og sjokolade ;)
*******************
The box is big, so it can hold booth tea-light candles and chocolate ;)

 

 Ha en strålende onsdag!
Klemmer fra Maya :)
*********************
Have a wonderful Wednesday!
Hugs from Maya :)



Kommentarer
Postat av: Turid

Åh! For et lekkert telyskort! - og for en stilig idè og lage bånd rundt hele! Dette likte jeg virkelig, og håper det er ok om jeg låner ideen din!

Tusen takk for inspirasjon!

Hilsen Turid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback