Trick or ...

treat, tänk om drygt en månad är det Halloween.
Jag har gjort två "korgar" att ge bort lite godis i.
Här kommer "korg nr.1".

******

Trick or treat, if just over a month it is Halloween.
I have made two "baskets" to give away some candy in.
Here comes the "basket No.1".




Söta Halloween hÄngeln och fönstret hittar du under
Halloween 09 i shoppen.







Den söta lilla djävulshÄngel finns oxå i shoppen under Halloween 08.



Mummmmmss, godis är gott!!!

Så här har jag gjort min lilla "korg", först har jag stämplat upp
tegelstenarna på 2 papper (fram och baksida), fönstren på ett papper och
motivet på ett papper. Ritade önskad form på huset och klippte ut.
Målade allt med akvarellfärg, pappret jag använt mig av är 200g akvarellpapper.
Figurklippt fönster och motiv, allt är fastsatt med 3-d kuddar för att få lite djup.

******

How did I do my little "basket", first I stamped up
the bricks on two papers (frontside and backside), 
two windows on one piece of paper and
the image on another piece of paper.
Drawing the shape of the house and cut it out.
Painted all in watercolor, the paper I used is 200g watercolor paper.
Figure cut the window and image, everything is mounted with a 3-d pillows to get some depth.

****

Önskar er alla en trevlig helg!

Wish you all a happy weekend!


//Anna


Kommentarer
Postat av: Gurkiss

super läckert nickar



kram Gurkiss

Postat av: Jessica - tussan

Vill ha, jag har sett båda dessa korgar i verkligheten och de otoligt fina. Bland det finaste jag sett i papper faktiskt.

2010-09-24 @ 15:59:24
Postat av: Ingela G

Åh vilka läckra korgar!!

Hälsningar Ingela

2010-09-24 @ 16:30:34
URL: http://pysseltorpet.blogspot.com
Postat av: Cina99

Aj lajk!!!

2010-09-24 @ 16:36:53
URL: http://cina99.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback