Mini ägglåda...

Idag tänkte jag visa en ägglåda som jag gjorde till mina pojkar i påsk.

Jag fyllde den med Kinderägg, deras absoluta favoritgodis!

------------------------------------

Today Im showing an egg-box I´ve made for my boys this easter.

I filled it with some Kindereggs. One of my kids absolutely favourite candys!



Jag kan inte riktigt förstå att påsken försvann så fort. Men jag har njutit av ledigheten och det fantastiska vädret!

-----------------------------------------

I can´t believe how fast easter just past away! But I really enjoyed the holidays and some extra day´s off work...



De här mini-ägglådorna är så fruktansvärt söta! Men de är ganska svåra att få tag på här så jag brukar köpadom så fort jag ser dom och spara de på lager...

----------------------------------

These mini-egg-boxes are so darn cute! But I found them quite hard to find, so whenever I see one I buy it and save it for future crafting. *lol*



Jag har använt en av de lite äldre påsk-stämplarna tillsammans med texten från det nya kitet.

Diesen finns att köpa hos Inkywings.
-------------------------------

I´ve used one old hÄnglar-stamp from a previous easter kit together with the sentiment from this last release.

The dies are CL from
Inkywings.



Don´t forget that hÄnglars shop now is open to world wide customers!
Marie updates all the time!


Have a great week!

------------------------------

Ha en toppen vecka!!

-::- Åsa -::-


Kommentarer
Postat av: Cina99

Jättesöt altrad äggkartong! Jag har aldrig lyckats få tag på denna lilla (4-pack är det väl?) utan jag får hålla mig till den vanliga 6-packen... ha-ha :)

Postat av: Åsa/asamia

Å så söt den är!

2011-04-30 @ 09:25:34
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback