:: påsk gottis med minisar ::

Idag bjuder jag på lite påsk gottis tillsammans med de två nya minihÄnglarna!
Visst är de väl söta!?

----------------------

Today, Im showing some Easter Yummies together with the two new mini hÄnglar!
Sure, they are well cute!?




Jag har använt mig av härligt tjocka papper från MME, som jag vikt och häftat fast i toppen av en cellofanpåse.
Glöm inte fylla i godiset innan du häftar ihop det bara... ;0)

--------------------------

I have used lovely, thick paper from MME, which I weight and adhere to the top of a cellophane bag.
Don´t forget to fill in the candy before you staple it just... ;0)



Mmmmm, vi får väl se hur länge de faktiskt blir kvar i påsen?

--------------------------

Mmmmm, we'll see how long they actually remain in the bag?



Etiketten bakom minisarna är också en hÄngelstämpel.

Ha en trevlig torsdag!

--------------------------

The label behind the mini-hÄnglar is also a hÄngelstamp.

Have a great Thursday!




-::- Åsa -::-


Kommentarer
Postat av: Tindaloo

Helt nydelig etikett - og det ser snaskens ut :)

Noen som vet når shoppen er iorden igjen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback