:: baby birthday ::

Idag tänkte jag visa ett kort till mina barns kusins första födelsedag.

------------

Today Im showing a baby birthday card for my kids little cousins first birthday.



Jag har gjort ett staffli-kort med mina Cheery Lynn dies och papper från Tim Holtz.

--------------

I made an easel card with my Cheery Lynn dies and papers from Tim Holtz.



Jag har gjort kortet i rosa, vitt och gråa färger.

---------------

The whole card is in pink, white and gray tones.



Det söta motivet , från
Bee My Honey-kitet, är färglagt med Copics och Promarkers i endast gråa toner.
Jag ville ge det en känsla av ett gammalt svart-vitt foto.
Sen färglade jag hjärtat och hår-rosetterna i rosa.

---------------

The cute image, from the Bee My Honey-kit, is colored with Copic and Promarkers in grey tones.
I wanted to give the feeling of an old black and white picture.
And then I colored the heart and the hair-ribbons in pink.


Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback