Julkort i september...

Ja, hur ligger Ni till med julkortstillverkningen egentligen? ;0)
Jag hade - som vanligt - ganska högflygande planer på att, åtminstone, göra ett kort i månaden under året. Allt för att slippa sitta i ren panik alldeles i slutet för att få ihop något, till i alla fall de närmsta..
Jag är hopplös! :0)

Det funkade ju inte riktigt. Den här gången heller.

Men jag har åtminstone börjat smyga i gång lite försiktigt. Utan krav, bara när jag tycker att det känns skoj.
Och nu när mörkret kommer och vi får tända de första värmeljusen på kvällen, så smyger den sig faktiskt på lite. Julstämningen alltså.



Så jag letade fram en av mina jul-favoriter.

Motivet är färglagt med Promarkers.


Mys på i det härliga höstvädret!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jättefint kort! Vart finner jag stämplarna som använts på kortet? Finns dem på webshopen? Finns hänglar-pepparkaksgubbarna kvar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback