En tolkning till...

Denna gång av lilla mig.

Eller lilla och lilla.... *lol*

Men det här motivet är litet och mycket sött!

Det är ju en av de nya stämplarna

som nu finns i hÄnglar shoppen att beställa.

Där finns också texten Just for you

(hör ihop med "Flickan med brev").

 

Som jag redan sagt har jag gjort en tolkning,

av Annas skiss från förra veckan.

Om du är nyfiken på hur skissen ser ut och

kanske vill testa göra din tolkning finns skissen här

Här kommer mitt kort.

 

*****♥♥♥♥♥*****

 

One more enterpritation

This time by little me..

Hm, me little.... *lol*

But this motif is small and very cute!

It´s one of the newest stamps now availiable

in the hÄnglar shop.

The text "Just for you" are also new

(belong to the stamp "Flicka med brev").

 

As I said it´s an enterpritation

and that is of Anna´s sketch from last week.

If you are curious on the sketch, perhaps to make your

own enterpritation you´ll find it here.

And here´s my card.

 

Närbild på motivet.

Som vanligt färglägger jag med Distress refiller

på 300gr akvarell papper.

 

*****♥♥♥♥♥*****

 

A close up on the motif.

As always I color with distress refills

on 300gr aquarelle paper.

Nu bär det av till sängen.

Så nu säger jag god natt och

önskar alla en härlig torsdag!!!

Kram SasSa

 

*****♥♥♥♥♥*****

 

Now off to bed.

So I bid you good night and wish

you all an awesome Thursday!!!

Hugs SasSa

 


Kommentarer
Postat av: Shana

Absolutely gorgeous! Great job with the distress inks!

Postat av: Cina99

Tjusigt tjusigt!! :)

2010-02-11 @ 11:56:57
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny J

Underbart söt!!

2010-02-11 @ 22:03:14
Postat av: Lillemor Engdahl

Sött som socker, det klibbar näsatn i munnen...

Ljuvligt!

Kram Lillemor

Postat av: Pillan

Jättefina kort du gör!! Var kan man få tag på textstämpeln du använder - snapstamps mini??

Kram, Pillan

2010-02-15 @ 12:27:49
Postat av: Henninganne

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-08-16 @ 08:26:53
URL: http://henninganne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback