Grattis till en vän.

Ett grattis kort till min norska vän som jag pratade om förra veckan.
Använt mig av kokerskan ur hÄnglars "Bakplåt" som släpptes förra året.
Finns i
hÄngla shoppen under vår 2009.
Hade med glädje bakat en muffins till min vän om jag bara bott lite närmare.
Nu fick det bli per post istället.

Motivet har jag gjort 3d effekt på.
Vilket innebär att jag stämplat motivet flera gånger.
Färglagt, klippt ut i delar och sen monterat ihop med 3 d kuddar.

Dessvärre verkar det som att posten håller på kortet men jag hoppas att det landar snart.

Motivet färglagt med distress refiller och lite opalite refill för skimmrande färger,
på 300 gr akvarellpapper.



Så här ser motivet ut från sidan. som mest blev det 4 lager.



Kanske har man missat att det nu finns nya stämplar i shoppen...vår 2010
Jag har nedan använt några av dem.
*Flicka med brev och texten Just for you
*Brevkorg
*Hjärta från Pojke med hjärtsnöre.

Dessutom siluett hjärta från hÄnglars bakplåt.



Texten och det ena hjärtat hamnade på breven i brevkorgen.



O det andra hjärtat på brevet flickan håller i.



Att sprida kärlek blir inte svårt med dessa fina stämplarna.
Så jag ska fortsätta med det.
Inte många dagar kvar nu till alla hjärtans dag.

Kärlek till er alla och en härlig torsdag!

Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det tycks vara här vi "träffs" nu för tiden, i hÄnglabloggen på Torsdagar! Återigen magnifika kort som du bjuder oss på, tack för det!

Kram Lillemor

Postat av: Christine Schärfer

Jättefina kort. Jodå, jag var i shoppen och dreglade över dessa fina stämplar. Men måste tyvärr vänta tills lönen kommer.... Trevlig torsdag.



Kram

2010-02-04 @ 15:00:16
URL: http://stampeltokig.blogspot.com
Postat av: Catrin Andersson (Lillstrumpa)

Åh, vilka ljuvliga! Måste genast spana in dem i shoppen.

2010-02-04 @ 21:27:05
URL: http://tsambika.blogg.se/
Postat av: Cina99

Jättegulligt. Gillar "brevkorgen" :)

2010-02-04 @ 22:28:20
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Shana

Absolutely gorgeous! I love your stamps. Any plans to make them available in Canada?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback