Torsdag igen...:)

Så vart det torsdag igen.

Veckorna går fort men....

Jag fattar inte hur snabbt klockan går när man har skoj.

Som man har när man pysslar.

Så mer pysseltid åt folket tycker jag :D !!!

 

Idag är det killen med hjärtsnöre jag har använt till kort.

Också texten Just for you samt veteaxet(?).

Alla tre finns i hÄnglarshoppen under vår 2010.

 

Här är de hjärtanen jag klippte bort från "tjejen med hjärtsnöre" förr förra veckan.

Trätt några på floss och ritat tråd på det ensamma hjärtat.

 

Vill också visat ett kort jag gjort som inspiration till StampARTic.

För skiss utmaningen i mars.

Använt hÄnglatjej med hjärtsnöre, finns i shoppen.

 

Önskar som vanligt alla en härlig torsdag!

Kram SasSa

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Nydelige kort med fantastiske flotte stempler.

er innom her vær dag for det alges så mye flott som legges ut her.

har ikke fått bestilt meg disse stemplene men i løpet av mars MÅ JEG BARE HA DE! håper dere ikke blir utsolgt for de før det.

Postat av: ElinÅ

Fantastiskt fina kort!

2010-03-04 @ 21:44:10
URL: http://elinsscrapblog.blogspot.com
Postat av: Lillemor Engdahl

Mmm det har hunnit bli fredag innan jag hann hit för att njuta av ditt vackra kort! Som sagt, tiden går fort när man har skoj/mycket att göra...

Tycker speciellt mycket om hur du fått till hjärtanen...de ser bedårande ut!

trevlig helg//Lillemor

Postat av: Cathrine/caca

Kan bara hålla med, mer pysseltid åt alla! Som vanligt ett par superfina kort! Din färgläggning är ju helt underbar!

2010-03-06 @ 08:18:48
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback