Halloween igen...

Tror jag har gjort mitt sista halloween kort för i år.
Det blev denna gång ett choklad kort.
Har gjort egna mått anpassade till choklad bitarna
jag har i kortet men principen bygger på denna
tutorial.
Motivstämpeln flickfladdermus, fönster och små fladdermöss
är ur hÄnglar Halloweenkit från 2009.
Halloween texterna är äldre hÄnglar stämplar.

******

Think I have made my last halloween card for this year.
This time I did a chocolate card.
Have made my own messurements based on the chocolatebars size.
But the principal are based on this tutorial.
The motif Girlbat, window och small bats are from Halloween kit 2009.
The Halloween texts are older hÄnglar stamps.




Har satt ett fönster på utsidan och ett på insidan och de passar perfekt.
Sen har jag använt lite vellum imellan dem som förnsterglas.

******

Have put a window on the outside and one on the
inside and between I put a piece of vellum to make glass.
So happy they suited so well together.



Chokladen på insidan.
Flygande fladdermöss vaktar den.
Trick or treat stämpeln ur samma Halloween kit från 2009.

******

The chocolate in the card.
Flying bats guard it.
Trick or treat stamp comes from the
same hÄnglar Halloween kit from 2009.




Baksidan.

Back.



Idag får jag önska en underbar fredag istället.
Och en riktigt mysig men kanske också lite spöklig helg!!
Glad Halloween!!
Kram SasSa

******

Today I get to wish a beautiful friday instead.
And a really cosy but perhaps also a little spooky weekend!!
Happy Halloween!!
Hugs SasSa

Kommentarer
Postat av: Zarah

Ooootroligt fint!!

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Jisses så fint!!!

2010-10-29 @ 08:10:51
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Camilla

Men hur ska jag göra för att få tag i chokladen SasSa??

Är dödens rädd för dessa flygande möss.

Så fint och i härliga färger.

Önskar dig en bra och skön helg, kramar Camilla

2010-10-29 @ 10:45:09
URL: http://pysselsidan.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Superläckert! Så många fina detaljer!

2010-10-29 @ 12:54:04
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com
Postat av: Eva

Riktigt häftigt kort tycker jag. Lite extra speciellt blir det ju med fladdermössen.

2010-10-29 @ 14:03:30
Postat av: nicky

wonderful card! hugs nicky

2010-10-30 @ 16:18:40
URL: http://nickystampandscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback