En speciell hÄngel - A special hÄngel

I väntan på lite nyare hÄnglar gräver jag i mina gömmor.

Och fann den här hÄngel som är lite speciell för mig.

Det var en av de första hÄnglarna jag köpte.

O jag tror nästan hon var den första hÄngeln jag färglade.

Så hon har en liten speciell plats i mitt hjärta.

Hon och texten tillhör klubbkittet

"Hjärtliga hÄlsningar" som kom våren 2007.

Här pryder hon en tag som ska medfölja en bukett blommor.

Hjärt tagen eller hjärtelapp tillhör klubbkitet från hösten 2008.

Har också använt den som är spegelvänd.

Den kom någongång under 2009.

 

********

 

Until I get some newer stamps I dig in my stash of stamps.

And found this is stamp a special hÄngel to me.

She was one of my very first hÄnglars.

And I think she might be the first hÄngel I colored.

Therefore she´s got a special place in my heart.

She and the text belongs to the clubkit

"Hjärtliga hÄlsningar" that came spring 2007.

I have here used her on a tag that will accompanie a bouquet of flowers.

The little heart tag came in a clubkit autumn 2008

and the turned heart tag came in 2009 I think.

 

 

 

En hjÄrtlig hÄlsning till er alla!

O en fortsatt mysig vecka!

Kram SasSa

 

******

 

Warm wishes to you all!

And a continued pleasant week!

Hugs SasSa


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så underbart fin. Färgläggningen är ljuvlig och så läcker design på tagen!



Ha en fin dag/Gunilla

Postat av: Britt-Marie Carlsson

Du milde! - Så fint!!!

2010-09-09 @ 12:04:58
URL: http://brittaskortmakeri.blogspot.com
Postat av: Ingela G

Hon är verkligen härlig den hÄngeln. Härliga höstfärger!

kramar Ingela

2010-09-13 @ 19:47:02
URL: http://pysseltorpet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback